Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Javier zijn hut

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Javier

Javier


Aantal berichten : 23
Registration date : 08-09-08

Karakter
Leeftijd: 28
Beroep: Presentator

Javier zijn hut Empty
BerichtOnderwerp: Javier zijn hut   Javier zijn hut Icon_minitimedi sep 09, 2008 4:54 pm

Javier bleef een beetje bij de andere deelnemers uit de buurt. Hij was één van de weinige die echte actie ondernam, vond hij.
Gisteren had hij zijn hut al gemaakt. Het was een grote tak tussen twee stammen, waar diagonaal bladeren aan zaten. Niet groot, maar groot genoeg om in te slapen, en een vooraad neer te leggen. Het zal één meter hoog zijn, en drie meter lang.

Javier kwam met een grote tros Bananen aan gelopen, en legde het bij wat kokosnoten die hij al eerder had gevonden.
Nog nooit had Javier kokos gegeten, ééntje had hij gebroken en het zag er smerig uit. Javier wilde er één door midden slaan, en het als bakje gebruiken. De 28-jarige man ging naast de hut zitten. ''Misschien kan ik er ook wel een paar weg geven'' zij die hard op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kasper

Kasper


Aantal berichten : 144
Registration date : 08-09-08

Karakter
Leeftijd: 24 jaar
Beroep: zanger en gitarist..

Javier zijn hut Empty
BerichtOnderwerp: Re: Javier zijn hut   Javier zijn hut Icon_minitimedi sep 09, 2008 5:52 pm

''graag ik kan niks te vreten vinden hierrow'' zei Kasper die uit de bosjes kwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Javier

Javier


Aantal berichten : 23
Registration date : 08-09-08

Karakter
Leeftijd: 28
Beroep: Presentator

Javier zijn hut Empty
BerichtOnderwerp: Re: Javier zijn hut   Javier zijn hut Icon_minitimedi sep 09, 2008 6:06 pm

Kasper kwam erg lui over op Javier. ''Je moet ook moeite doen hé'' zij Javier. Hij irriteerde zich aan kasper zijn gemakzucht.

Javier trok een banaan van de tros, pelde hem af en liep richting het strand. Onderweg genoot hij van zijn banaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kasper

Kasper


Aantal berichten : 144
Registration date : 08-09-08

Karakter
Leeftijd: 24 jaar
Beroep: zanger en gitarist..

Javier zijn hut Empty
BerichtOnderwerp: Re: Javier zijn hut   Javier zijn hut Icon_minitimedi sep 09, 2008 6:09 pm

''jonge wees niet zo saai'' zei Kasper en keek hem droog aan hij liep weer verder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Javier

Javier


Aantal berichten : 23
Registration date : 08-09-08

Karakter
Leeftijd: 28
Beroep: Presentator

Javier zijn hut Empty
BerichtOnderwerp: Re: Javier zijn hut   Javier zijn hut Icon_minitimedi sep 09, 2008 6:11 pm

''Jongen, doe iets nuttigs. Ik werk voor mijn voedsel, en heb jou nog niet zien werken.'' Javier nam de tros Bananen op zijn rug, wilde het gaan uitdelen. Javier liep naar een ander hokje waar Max en Alyssa zaten. Beide kende hij wel van TV en Radio.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kasper

Kasper


Aantal berichten : 144
Registration date : 08-09-08

Karakter
Leeftijd: 24 jaar
Beroep: zanger en gitarist..

Javier zijn hut Empty
BerichtOnderwerp: Re: Javier zijn hut   Javier zijn hut Icon_minitimedi sep 09, 2008 6:12 pm

''jonge ik maak lol zou jij ook is moeten doen'' zei Kasper droogjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Javier zijn hut Empty
BerichtOnderwerp: Re: Javier zijn hut   Javier zijn hut Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Javier zijn hut
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Javier

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: RPG :: Licht begroeid-
Ga naar: